Trať Křižany - Borová je 26 km dlouhá neelektrifikovaná vedlejší (spojovací) trať, vedoucí překrásnou přírodou. Ze stanice Kamenný Újezd odbočuje krátká odbočná lokální trať do Žulové, dlouhá 4 km. Na hlavní trati jsou 3 dopravny (nepočítáme-li přípojné stanice Borová a Křižany), 4 zastávky a 1 zastávka-nákladiště. Na odbočné trati je 1 zastávka, koncová stanice Žulová je pak zastávka-nákladiště. Vzhledem k umístění tratě hluboko v lesích a přítomnosti atraktivního viaduktu u stanice Borová a hradu v Čerňanech, je trať silně využívána pro osobní dopravu. Jsou sem vedeny dva páry rekreačních vlaků o víkendech a pravidelně se zde konají turistické jízdy s parní lokomotivou. Trať je dokonce využívána jedním párem rychlíků a několika spešnými vlaky. Rovněž nákladní doprava je na trati velmi hustá, neboť trať tvoří důležitou spojnici mezi dvěma hlavními nákladními tahy. Zároveň kvůli značnému stoupání ve směru do Borové je většina těchto vlaků vedena s postrkem. Po trati jsou vedeny jak vlaky Pn, tak i Vn, Mn a dokonce i Sn a Nex. Grafikon na trati je tedy velmi hustý a dokonce ani hluboko v noci se dopravní cvrkot nezastaví. Odbočná trať na tom,co se týče hustoty dopravy není zdaleka tak dobře. Musí se spokojit se dvěma páry Mn vlaků a jedním párem vlaků Pn. Osobní doprava je zajišťována jako přípoj k některým vlakům na hlavní trati a rovněž není nikterak hustá. Osobní vlaky zde tvoří výhradně sólo motorové vozy.
Dovoluji si upozornit, že trať je již několik let stará a od té doby na ní nebyly provedeny ŽÁDNÉ ÚPRAVY. Archiv byl pouze zaktualizován a bylo zakázáno použití starých vozidel. Z tohoto důvodu nejsou již přibaleny žádné aktivity. Práce na trati byly definitivně zastaveny z důvodu technických problémů. Problémy, které byly uvedeny v Dotazech a odpovědích, byly v nové verzi archivu již odstraněny, proto se zde o nich dále nezmiňuji.
K dispozici rovněž zůstává několik screenshotů z trati.
Celý archiv s tratí je možné stáhnout zde (Staženo 4356x). Jeho velikost je 18 493 kB.